Alla inlägg den 22 november 2014

Av Kimberly Laurence - 22 november 2014 13:31

Tjenare! O.e

Ska åka till Julmarknaden i Kristdala med min kusin Louise och min brorsa Quince c:

Om ni undrar så är det så att jag inte har lust att åka men måste följa med eftersom vi ska träffa Amelia och Erik där.

Det är ju lite roligt i alla fall , men får åka 35 mil. D;

Okej nu ska jag åka iväg. Jag skriver mer om hur det var där när jag är tillbaka hemma.

/ Kim xoxo

Av Kimberly Laurence - 22 november 2014 13:09

RÖSTA PÅ EJ STÖKIGA BLOGG PARTIET!

Nej men seriöst då. xD

Okej min tanke är att varannan vecka ska jag blogga om sso och msp.

Jag menar om jag bloggar om båda samtidigt blir det ju alldeles för stökigt!

Inte vill ni läsa en stökig blogg? NEJ, dåså. XD

Kommer då blogga om msp ojämna veckor och sso på jämna! 

Bra idé? Tyck till i kommentarerna! <3

/ Kimsan ;**


Av Kimberly Laurence - 22 november 2014 13:07

Som många av er vet har msp gjort ett nyt tema...

Enligt min åsikt är det inte speciellt snygga kläder.

Kolla själva:

Av Kimberly Laurence - 22 november 2014 13:00

Här kommer alltså lite bilder på dom jag chattar mest med (;


Okej, detta är sally rich:

Här är nina123678:

Här har vi Anki999:

Och till sist Jaanee<3:

Adda gärna någon eller några av dom! Ni ångrar er inte <3

Okej det här inlägget kommer kanske lite sent men alltså mitt internet stängdes av innan jag skulle trycka på spara... XD

Av Kimberly Laurence - 22 november 2014 12:28

Hejsan Hejsan! 

Detta är alltså min första blogg och den kommer handla om mitt liv

och lite av mina sociala medier jag använder! Jag kommer uppdatera bloggen varje dag. :)

Jaoo...

Det var allt för just det här ögonblicket.

Hoppas vi ses! <3

/Kim xoxo

Presentation


Hellow! Är alltså en tjej på 15 år. Kommer blogga om: Mitt liv & sso. ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Okej frågan handlar alltså om sso! Vilken häst ska jag köpa? (;
 Andalusier
 Arab
 Nordsvensk
 Morab
 Ponny
 Frieser

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards